Söta Maja, med dom underbara, blå ögonen

I fredags var lilla Maja och hennes mamma Aleksandra här för att ta lite nya foton på Maja. Jag fotade henne för tre månader sen och då kunde hon inte gå. Det kunde hon nu så den här gången var hon inte stilla någon längre stund :-)
Det blev så många fina kort att jag hade svårt att välja vilka jag skulle lägga upp här. Skulle kunna lägga upp lika många till minst.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Maria:

skriven

Det blir så himla fint när du har fotot i svartvitt med någon detalj i färg som sticker ut, får man önska några sådana på barnen? (Anton och Amelia)
:-) kram

Svar: Hejsan, jodå jag ska försöka få till några sådana. Hittar jag inga bra som passar så får vi ta nya kort nästa gång dom kommer :-)
EvaW

2 Madeleine Petersson:

skriven

Jättefina bilder! Du e såå duktig:)

Svar: Tack, du är snäll :-)
EvaW

Kommentera här: