Bedårande söta, lille Matheo

I går hade jag besök av 5 veckor gamle och bedårande söte, lille Matheo. Han var jätteduktig och fick prova på lite olika grejor. Det var kanske inte så kul när han precis skulle till att somna och vi skulle flytta honom till ett annat ställe. Då blev han lite sur, med all rätt :-)
Jag har länge velat göra en fotografering med min runda korg och med ugglemössan och en uggla ovanpå korgen. Låter lite tokigt, jag vet men igår fick jag prova och det blev ju bara såå bra. Så jag är jätteglad.
Här får ni se lite av alla kort vi tog igår.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Lisan:

skriven

Ääälskar den sista :))

2 Karin:

skriven

Här var många underbara foto att titta på, då jag inte har varit och hälsat på dig på ett tag. Det sista foto är SUPER!
Kram och njut av den underbara sommaren som vi har!
Karin

Kommentera här: