31/365 #17. Beroende

Jag är beroende av kaffe! Det går inte att vakna om jag inte får kaffe direkt på morgonen, sen blir det ett antal koppar under dagen och kvällen :-)
 
 
1 Lisan:

skriven

Neej så fräckt!

2 biggan :

skriven

Snyggt komponerat.

3 Pysselfarmor:

skriven

Läckert arrangerat! finurligt!

4 Anette Linnea:

skriven

Samma här :) Kaffe, kaffe, kaffe! Fint arrangerat!

5 Anki:

skriven

Snyggt! Men om kaffet konkurrerar jag inte. :)

6 Canon-Ullis:

skriven

Så himla läckert! Vilken härlig idé, jag trodde alla hade gjort allt läckert med kaffebönor, men sen ser jag detta - coolt!

7 Elisabet:

skriven

Snyggt!

8 Michael H:

skriven

Otroligt häftig bild! Snyggt jobbat!

9 Lairama:

skriven

Ett beroende vi är många som delar. Sju åtta baljor per dag blir det nog för mig.
Jättefint komponerad bild!

Kommentera här: