180/365 #187. Missförstånd

Kjell och jag skulle åka till Bilkyrkogården i Ryd, Småland och knappade in adressen på vår GPS. Det blev nog något missförstånd för när vi skulle vara framme såg det ut så här:
 
 
Och framför bilen ...
 
 
Vi visste ju att det skulle ligga i skogen men detta såg ju onekligen inte rätt ut :-)    Vi körde ut till stora vägen och hittade sen rätt efter en liten stund. Vi fick ett gott skratt i alla fall.
 
1 Sofi:

skriven

Onekligen lite vilse till att börja med.
Jag ska nog ge mig på upptäcksfärd efter bilkyrkogården också någon dag. Undrar om jag får maken med mig, för jag gissar att han vet var den är.

2 Pysselfarmor:

skriven

Ha ha ja man kan bli skickad åt "flatters" som jag säger på norrländska av GPS:en. :-)))

3 Anki Ar:

skriven

Den översta bilden är bara såå snygg!
Hög igenkänningsfaktor för alla som åker efter GPS :) När vägen börjar se ut så här när man kommer med husbilen, ja då börjar man fundera över vad man gett sig in på...

4 Anki:

skriven

Ja, där blev det en felnavigering!

Kommentera här: