291/365 #221. Perfekt

Jag trodde att jag hade kommit på en perfekt idé för att fota syskon på. En trästege som man öppnar som ett A ungefär, två barn klättrande på var sida. Dom små barnen överst och dom stora underst. Alla tittar på mig och ler och jag tar ett perfekt kort. - Tja, det var ju en bra idé i alla fall.
När jag berättade för Jimmy och Sofie hur jag tänkte mig så sa Sofie - "men Eva, hur tänkte du nu?"
Ja, det kan man undra, det ser ju sällan ut som man har tänkt sig.
Isac och Sigrid trodde att stegen var som en rutschkana, man klättrar upp på en sida och ner på den andra. Inte fasen ville dom stå still och titta på mig inte. Det blev mest kaos, men roligt hade vi :-)
Jag ger inte upp, någon gång får jag nog till det som jag vill
 
 
1 Anonym:

skriven

Att fotografera barn och husdjur lär vara det allra svåraste, och att ge sig på fyra stycken på en gång är djärvt! Men bilden blev kul i alla fall, tycker jag...
Kikar egentligen bara in för att kolla läget... Härligt att du har så bra fart i utmaningen - två månader kvar nu, sen är vi i mål för det här året!
/Gunilla, alias PixelCat, admin.

2 C.J.:

skriven

Gillar bilden ändå, trots att det kanske inte blev som det var tänkt. :)

Kommentera här: