Vi har blivit med hund <3

Vi har blivit med hund! Underbara Diesel har flyttat hem till oss. Vi är jätteglada och allt går så himla bra.
 
Diesel är 4 år och förra ägarna letade efter en familj att placera om honom i. Både Kjell och jag såg fotot på Diesel på FB och båda föll pladask. Kjell ringde och vi fick träffa honom, det var ögonblicklig kärlek och nu bor han hos oss.
 
Han är Schäfer/Australian Kelpie och så himla vacker. Jag tycker att färgen på hans päls är helt underbar. Han är lekfull, glad, busig, kärleksfull, rolig och full av liv :-)
 
Jag skulle tro att det blir en massa hundbilder i bloggen framöver. Just nu är han mitt favoritobjekt att fota :-)
Översta bilden har vi beställt en förstoring på, fick just ett meddelande att vi kan hämta det i eftermiddag. Ska bli så spännande att se.
 
 
 
 
1 M K:

skriven

Vilken fin kille. Jag tänkte kelpiekorsning direkt jag såg första bilden på bloggspaning. Har en lånehund som är kelpie hemma hos mig. Så mysiga hundar men små energiknippen.

Svar: Ja han har mycket energi men är världens goaste. Är så glad att vi fick honom :-)
EvaW

2 JUNITJEJ:

skriven

Vad roligt att ni har skaffat hund! Hunden är jättevacker!

Svar: Tack :-) Ja han är världens goaste, är så lycklig att vi fick honom :-)
EvaW

Kommentera här: