Sigrid - min lilla prinsessa <3

Sigrid älskar filmen Frost och speciellt Elsa. Vi var hos Linnea för några veckor sedan och då hade hon en Elsa-klänning som Sigrid fick låna. Hon var så stolt och glad när hon gick omkring i den så då lovade jag att köpa en till henne. Igår kom Sigrid och hela familjen hit och hälsade på så då fick hon sin klänning. Hon var jätteglad :-)  Jag frågade om jag fick fota henne och det ville hon på en gång. Jag fick lämna kaffet och mackan och gå iväg. Efter ca 6 kort så hade hon fått nog och ville gå upp igen. Sen visade hon att även en prinsessa måste jobba så hon öppnade ett café i vardagsrummet där hon serverade kaffe och kakor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Hej! Vi var hos dig för 3 år sedan och fotade våran då nyfödde son Oskar med stora syster Alma. Vi skulle gärna vilja komma igen. Är det möjligt? Vilket telefon nummer kan jag nå dig på? Mvh Hanna

Svar: Hejsan Hanna! Du når mig på 0735-260847, så kul, kram Eva
EvaW

Kommentera här: