Vårkänsla

355 - Vårkänsla  (37/365)
 
Visst får man lite vårkänsla när man hittar de första vårblommorna?
Jag blir lika glad varje gång.
 
 
 
1 Thyrakristina:

skriven

Jag håller verkligen med dig, bra tolkat!

2 Karin:

skriven

Vintergäcken är efterlängtade!
Jag räknar mina och de är nu uppe i över 50! Har knyckt dessa från en damm i närheten, där det antagligen har legat ett hus. Lökar som jag satte lyckades aldrig.
Nu möter vi våren!
Kram Karin

Svar: Jag satte vintergäck i vår förra trädgård men dom tog sig aldrig. När vi flyttade hit så fanns det vintergäck här och jag blev så glad :-)
EvaW

3 Maria:

skriven

Åh så fina! Riktig vårkänsla!

4 Eva Svensson:

skriven

Wow har ni kommit så långt, lyckas er! Jag längtar dit...

Svar: Ja fast två dagar efteråt kom snön, så nu har vi ett snötäcke över alla fina blommor
EvaW

Kommentera här: