En fjäder i hatten

62 - En fjäder i hatten  (1/365)
 
Så var det dags att köra igång 365 foton 2017. Jag hade ju tänkt att jag skulle ge mig iväg ut och fota idag men så har det regnat hela dagen och det är ju inte så kul fotoväder precis. Så vad gör man? Jo man tager vad man haver som man säger. Alltså blev det Diesel som fick ställa upp igen :-)
 
Kanske inte precis en fjäder utan ganska många, men visst är han fin <3
 
 
 
1 Anders E:

skriven

Klart han klär i fjädrar! Snygg pose. Lycka till med utmaningen under året.

Svar: Både Diesel och jag tackar :-) Lycka till du med!
EvaW

2 jeanetteSv:

skriven

Vilken underbar bild.

Svar: Tack :-)
EvaW

3 Gunilla, alias PixelCat:

skriven

Härlig bild!
Kul att du är igång... Här på bloggen är allt i sin ordning, så det är bara att tuta och köra. Lycka till!
/Gunilla, alias PixelCat, admin

Svar: Ja det ska bli jätteroligt :-)
EvaW

4 Saija:

skriven

Åhh vilken fin indian! :)

Svar: Tack! Ja visst är han fin :-)
EvaW

5 Micaela:

skriven

Kunde inte tänkt mig en bättre bild till detta tema! Väldigt fin bild och en fantastisk vacker hund :)

Svar: Tack! Ja visst är han fin, vår Diesel :-)
EvaW

6 Annette:

skriven

Vilken underbar bild och hund :)

Svar: Tack! säger både Diesel och jag :-)
EvaW

7 Helena:

skriven

Så stilig fotomodell! :)

Svar: Tack! Ja visst är han fin :-)
EvaW

8 Ann-Louise:

skriven

Vilken härlig bild!

Svar: Tack :-)
EvaW

Kommentera här: