Kram

190 - Kram  (4/365)
 
Igår passade jag Linnea och Viktor några timmar. Viktor spelade mest på vår Ipad och Linnea och jag hade tebjudning med alla gosedjuren. Jag frågade henne om jag fick ta några foton på henne för det vill hon nämligen aldrig annars. Men igår sa hon ja OM hon fick bli fotad med Diesel. Visst fick hon det, snabbt fram med kameran och knäppte av ett kort. Såja sa Linnea och gick. Ja men jag är ju inte klar, sa jag. Jo nu är vi färdiga svarade Linnea och så var det bra med det. Men det blev ju ett foto som passade på temat kram iallafall :-)
 
 
 
1 jeanetteSv:

skriven

Bestämd liten dam men du fick en fin bild på Linnea och Diesel.

Svar: Ja hon är verkligen bestämd av sig :-)
EvaW

2 Johanna:

skriven

Vilken härlig bild! Båda modellerna ser så härligt glada ut :-)

Kommentera här: