Tulpan

325 - Tulpan  (6/325)
 
Tulpaner är en av mina absoluta favoritblommor. Första buketten köper jag alltid direkt efter jul och då känns det som att våren är på väg. Dessa tulpaner är mina första för i år men absolut inte de sista.
 
 
 
1 jeanetteSv:

skriven

Vilken vacker bukett. Ja tulpaner är verkligen startskottet till att man börjar längta till våren.

2 jeanetteSv:

skriven

Vilken vacker bukett. Ja tulpaner är verkligen startskottet till att man börjar längta till våren.

3 Andréa Claesson:

skriven

Vilken härlig bukett och vackra färger,drömmer om våren.....

Svar: Tack, ja våren är efterlängtad nu
EvaW

4 Agneta%2520M:

skriven

Fin bild med vackra färger och ljus! :)

5 Helena:

skriven

Man får vårkänslor av tulpaner! :)

6 Sofi:

skriven

Tulpaner väcker vårkänslorna hos mig. Jag har fortfarande jul kvar hemma hos mig (åker ut i helgen), men nästa vecka sätter jag nog in en bukett tulpaner :)

Svar: Ja tulpaner är helt underbara!
EvaW

Kommentera här: