Isac och Sigrid sov över

Förra helgen passade jag Isac och Sigrid eftersom Jimmy och Sofie var ute och firade Jimmys examen som polis. Jag försökte som vanligt passa på att ta lite nya foton. Det är ju lite struligare nu eftersom rummet som jag tidigare hade som studio är omgjort till ett scraprum. Jag har ingen fotobakgrund längre utan fotar bara mot en vit vägg, dessutom är ju rummet fullt med spännande saker som klistermärken, klister, papper, pennor, saxar m.m så det är ju inte lätt att sitta still och bli fotad när man istället kan utforska alla saker som finns där. Men, men det blev ju lite foton iallafall. Jag hade köpt en stort ark med bilar (klistermärken) till Isac som han blev väldigt glad för. Han bestämde sig kvickt för att klistra alla bilar på mitt golv 😂 Det blev hur tjusigt som helst.
 
Jag ville ha några kort på dom tillsammans med det visade sig vara svårt. Isac är inte stilla många sekunder åt gången och Sigrid ville bara pyssla men ett blev det iallafall.
 
 
Det var lite lättare att ta foto på dom en och en.
 
Här är några på Sigrid
 
En liten tuffing
 
 
 
 
 
Och så några på Isac
 
 
 
 
Lite klistermärken på golvet 😂
 
 
 
En stolt tjej som visar att hon har en lös tand
 
 

Kommentera här: