Halloweenfoto med Isac och Sigrid

I lördags kom Sofie hit med Isac och Sigrid för att vi skulle fota lite. Jag hade tänkt att vi skulle ta lite Halloweenbilder och hade två kostymer, en nyckelpiga och en pumpa. Sigrid fick förstås vara nyckelpigan eftersom den har en klänning så Isac fick bli pumpa. Jag kan ju säga att han inte alls ville vara någon pumpa. Han slet och drog i dräkten, mössan slängde han så långt det gick. Det gick lite lättare med Sigrid, hon satte sig och började äta kex, sen tog hon en tugga på en pumpa också men det gillade hon inte utan spottade ut. Det blev en livlig fotografering. Jag försökte få med båda två på något kort, Kjell och Sofie jagade ungarna och satte tillbaka dom på lådan, hämtade Isacs pumpamössa osv. Vi var helt slut efteråt men gud vad jag skrattade. När dom åkte hem hade jag ont i magen så mycket som jag hade skrattat. Här kommer en hel rada bilder som lite visar hur det såg ut. Jag längtar redan till julbilderna, undrar vad jag ska hitta på för att få Isac att vara still i några sekunder :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Sussi:

skriven

Helt fantatsiska bilder.

Svar: Tack :-)
EvaW

2 Jenny:

skriven

Så söta bilder!

Svar: Tack :-)
EvaW

3 XxcyberalienxX- Life with autism and art:

skriven

Så himla söta dräkter dom har på sig. :D

4 Robex Lundgren:

skriven

söta bilder

Svar: Tack :-)
EvaW

5 biggeros:

skriven

Vilka underbara bilder!! Det är så bilder ska se ut. Motiven är ärliga och spontana=)

Svar: Tack! Ja med dom går det inte att "ställa upp" bilder, det får bli som det blir. Men roligt hade vi under tiden :-)
EvaW

6 Tess:

skriven

Men åh, så söta! Jag dör! :D Kramar

Svar: Tack! Ja dom är bara så underbara :-)
EvaW

7 Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

skriven

så söta:)

Svar: Tack, ja dom är underbara :-)
EvaW

8 joe:

skriven

Haha underbara bilder :)

Svar: Tack :-)
EvaW

9 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Underbara! :-)

Svar: Tack :-)
EvaW

Kommentera här: