Tre söta, små kattungar

För ett tag sedan fick jag träffa dom här små sötnosarna. Katternas ägare är en kompis till Jimmy och när han berättade för mig att det hade kommit kattungar så frågade jag om jag kunde få träffa dom. När kattungarna var sex veckor gamla kom dom och hälsade på hos mig. Dom var sååå söta att jag önskade att jag kunde behålla alla tre. Jag ville ju fota dom men det var ingen lätt sak precis. Dom var ju inte stilla en sekund. Försökte få en bild med alla men dom smet ju iväg hela tiden :-)
Dom hittade Kjells gamla sko och hade jätteroligt med den. Till slut var dom så trötta så dom somnade. Den lille gråa katten somnade sittandes :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Niles:

skriven

Vilka söta! Man vill bara ta hem dem!

Svar: Ja visst vill man :-) Tyvärr fanns det nya ägare till alla tre, men jag fick ju gosa med dom iallafall
EvaW

2 Susanna Maria J:

skriven

Nääää vad söta! :D <3

3 Pysselfarmor:

skriven

Gosch såååå söta. Himlarns tur att jag håller mig ifrån alla kattungar och hundvalpar för jag skulle genast se till att bli deras matte! ;-))
Bedårande bilder!

Svar: Jag hade sån "tur" att alla kattungarna redan var tingade så det fanns ingen kvar :-)
EvaW

4 Eva S:

skriven

Så fina.

Kommentera här: