Grön, grönare, grönast

116 - Grön, grönare, grönast   (122/365)
 
I lördags gick vi en promenad i Alnarpsparken. Nästan allt hade slagit ut så det fanns otroligt många nyanser av grönt. Här sitter en glad Diesel mitt i all grönska.
 
 
 
1 Thyrakristina:

skriven

Så härligt med allt grön så här på i början av säsongen...snyggt tolkat!

2 Anita:

skriven

Så fin bild :D

3 Anneli - A'la Foto:

skriven

Vilken fantastisk miljö och så duktig Diesel poserar! Jag hade önskat att du gått ner på Diesel nivå och ögonhöjd! Det hade gett en mera närvarande känsla! I övrigt är bilden så fin så den kan absolut förstoras och sättas på väggen! :O)

4 Anneli - A'la Foto:

skriven

Vilken fantastisk miljö och så duktig Diesel poserar! Jag hade önskat att du gått ner på Diesel nivå och ögonhöjd! Det hade gett en mera närvarande känsla! I övrigt är bilden så fin så den kan absolut förstoras och sättas på väggen! :O)

5 Birgitta:

skriven

En bild som gör mig glad!

6 MyyZz:

skriven

Jäkligt snygg bild, jag gillar den mycket men kan inte riktigt sätta fingret på varför men den är harmonisk <3

Kommentera här: