Scrapbooking med Linnea

Jag har ett rum i källaren som är inrett som ett scrapbookingrum. Camilla och jag gillar att scrappa och då är det praktiskt att ha ett rum för alla grejor så att man slipper plocka undan allt varje gång.
Linnea och Sigrid gillar också att scrappa och brukar göra det när dom är här. Deras stil är vad man kallar "less is more" 😂
 
Igår passade jag Linnea några timmar och då blev det lite scrapping också. Linnea tycker inte det är så nödvändigt med foto men det är viktigt att det är många dekorationer och då menar hon MÅNGA!
Hennes alster blir ganska dyra med tanke på hur många saker hon använder 😂
 
 
 
 
 
 
1 Karin:

skriven

Hej! Jag har stängt min blogg för någon månad sedan, efter 14 års bloggande. Jag finns numera på G+ och FB. Kul att du hade uppdaterat när jag bestämde mig för att surfa runt lite!
Ha det så bra!
Många kramar, Karin

Svar: Hejsan Karin, jag blev lite sugen på att fota och blogga igen, får se hur länge det varar :-) Hoppas att allt är bra med dig. Kram Eva
EvaW

Kommentera här: