Samuel och Chiguinguira - underbart söta :-)

Igår hade jag besök av två underbart söta bebisar - Samuel 10 mån och Chiguinguira 5 mån och deras mammor Yanina och Gloria. Dom skulle fotas i jättefina kostymer som BamBam och Pebbles från Flintstones.  Det var Gloria som hade sytt dom fina kostymerna.  Dom var så himla söta i sina kostymer att man bara inte kunde sluta le. Samuel gillade inte sin keps så den försökte han slita av hela tiden. Sen tog vi lite andra foton, bl a med min gamla dockvagn och så några med mamma och barn. Det var jätteroligt och många kort blev det. Här kommer några
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Henrik Stomsjö:

skriven

Fantastiskt bra och proffsiga bilder. Jätteroligt, tack så mycket Eva och tack Gloria för dom jättefina "Flintadräkterna". Samt tack till Samuel och Chiquita som poserade villigt, eller ja, enl uppg efter vissa påtryckningar...

Svar: Åh så glad jag blev att du tyckte om bilderna. Det var så roligt att fota barnen, vi skrattade mest hela tiden :-)
EvaW

2 Yanina Stomsjö:

skriven

Tack Eva! Bilderna är jättefina. Vi hade så roligt att göra det. Jag kan inte sluta titta på bilderna :)

Svar: Jag blir så glad att ni tycker om bilderna :-) Jag tyckte också att det var så roligt och det underbara barn
EvaW

3 Mari-granne :

skriven

Vilka fina bilder :)

Kommentera här: