Fina Amanda och Joachim

I lördags fick jag den stora äran att fota Amanda och Joachim innan dom skulle åka iväg på studentbal. Dom var så otroligt fina! Amanda var så vacker så det var nästan overkligt. Vi fotade i Albäckskogen i Trelleborg.  Jag var lite rädd för att Amandas fina skor skulle bli smutsiga när vi gick runt och letade efter bra platser men hon tyckte att det var helt ok och följde glatt med vart jag än föreslog. Det blev många fina bilder och jag hade svårt att välja vilka jag skulle visa här :-)
Här kommer några
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Åsa Davidsson:

skriven

Vi är så nöjda med all de fina bilderna som tagits!

Svar: Åh vad glad jag blir att ni tyckte om dom
EvaW

2 Amanda Davidsson:

skriven

Tack för hjälpen! Vi är super nöjda med bilderna :)

Svar: Åh vad glad jag blir :-) Och du var så himla vacker!!
EvaW

3 Karin:

skriven

Vilket vackert par! Och hennes klänning är SÅ fin!
Underbara bilder som vanligt!
Kram Karin

Kommentera här: