Tulpanbukett

Jag köpte årets första tulpanbukett idag. Gus var väldigt intresserad. Läste att speciellt tulpanlökar är giftiga för katter så jag får hålla koll så han inte äter på tulpanerna.
 
 
Bild 1 av 365 + 1  Nr 328 Tulpanbukett
 
1 jeanette:

skriven

Vilken fin bild

2 MyyZz:

skriven

Snygg bild <3
Mina katter har fullkomligt demolerat en tulpanbukett och ingen är dålig, det är bara lökarna som är farliga vad jag förstått.

God fortsättning på det nya året och lycka till med utmaningen!

Svar: Tack! Vad härligt att höra. Gus har bitit i bladen när jag inte har sett men han verkar må hur bra som helst :-)Tack detsamma och lycka till du med!
EvaW

3 Helena:

skriven

Jättefin bild! :)

4 Claes:

skriven

Härlig bild!

5 Maries Photos:

skriven

Härlig komposition !
Lycka till med fotoutmaningen !

Svar: Tack! Lycka till du också!
EvaW

6 Anonym:

skriven

Vilken vacker bild. Snyggt att få med katten mitt i en rörelse.

Svar: Tack så jättemycket!
EvaW

7 Agneta Månzon:

skriven

Fin bild på din vackra katt! Lycka till med fotoutmaningen! :)

Svar: Tack så jättemycket! Lycka till du med :-)
EvaW

Kommentera här: