Axels Dop

Den 17 mars var det dop för Axel. Hans namn blev Axel Karl Elton Petersson. Han var så duktig i kyrkan och Siv och Thomas som var faddrar såg så stolta ut. Ännu stoltare var hans föräldrar Madde och Jonas. Annika Wallden och Erik Wallden sjöng och spelade så fint för Axel i kyrkan. Jag var tidigt på plats för att få en bra plats att fota ifrån. Jag trodde att dom skulle stå runt dopfunten så jag satte mig så att jag fick jättebra sikt att fota. Snopen blev jag när dom istället fortsatte upp i kyrkan och jag fick predikstolen framför mig istället Blev till att böja sig och försöka få till det så bra det gick ändå :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så lite roligt :-)
 
 
Det tar en stund innan Axel har växt i pappas kostym :-)
 
1 Karin:

skriven

Axel heter också mitt barnbarn, 10 år.
Lille Axel ser härlig ut både i slips och fluga!
Finfina bilder!
Önskar också dig en fin påskhelg!
Vädret får vi stå ut med, eller hur!
Kram Karin

Svar: Önskar dig också en jättefin Påskhelg. Ja vädret kunde ju varit bättre men det får gå ändå, vi kan ju ändå inte göra något åt det :-)
EvaW

Kommentera här: