Med Diesel nere vid stranden

En kväll åkte vi ner till stranden och gick en promenad med Diesel. På slutet fick han springa lös och så kastade vi hans blå "knut" så han fick springa efter och hämta. Det är hans favoritsysselsättning. Hemma brukar jag kasta boll i trädgården och han tröttnar aldrig :-) Det går inte att köpa vilka leksaker som helst. Dom måste vara jättehårda så att han inte biter sönder dom. Igår kom Kjell hem med en freesbee och det tog en knapp minut innan den var i småbitar. Jag köpte en mjuk boll som jag tänkte att vi kunde kasta med inomhus och den tog han sönder på första tuggan. Man lär sig med tiden :-)
Igår tex skulle vi grilla korv till middag. Kjell tog fram 6 wienerkorvar och la dom på en tallrik på köksbänken, sen vände han sig om och skulle ta något i hallen och vips när han tittade igen så var alla sex korvar borta! På mindre än 30 sekunder! Han måste ha svalt dom hela :-)  Det ordnade sig för oss ändå, vi grillade hamburgare istället.
 
Här är lite bilder på Diesel som jag tog när vi var på stranden. Många bilder blir det men jag kan inte låta bli, han är ju så underbar <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 JUNITJEJ:

skriven

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket :-)
EvaW

2 Sandra:

skriven

Så himla fina bilder!! Och så fin hund!!

Svar: Tack så jättemycket :-)
EvaW

Kommentera här: