Se men inte röra

273 - Se men inte röra   (69/365)
 
Choklad är något av det godaste jag vet. Om det ligger i lådan kan jag bara inte låta bli det. Jag riktigt hör hur det kallar på och vips är jag där och tar en bit. Hade jag bara nöjt mig med en eller två bitar hade det ju inte varit så farligt men rätt som det är så är hela paketet slut. Inte så bra
 
 
 
1 Anneli - A'la Foto:

skriven

JO, det är bättre att köpa hem en chokladkaka i bland och äta upp allt än att gå och älta och försöka låta bli! Mycket snygg produktbild!! Du hade kunnat rensa upp bakgrunden lite i överkant där det blivit lite gråare. Det hade gjort bilden ännu bättre! :)

Svar: Så är det när man har bråttom. Såg det först när du sa till
EvaW

2 Kerstin:

skriven

Ser gott och frestande ut. En riktig reklambild:=)

3 Micaela:

skriven

Finurlig tolkning. Kan inte göra annat än att hålla med när det kommer till kärlek till choklad!

4 Thyrakristina:

skriven

Det går bra så länge det inte är öppnat men en öppnad chokladkaka snabbt en uppäten choklad kaka ( hos mig) .....snygg bild!

5 Anonym:

skriven

Mums! Ser gott ut! Snygg bild. Hade chokladbitarna varit utan smulor - en perfekt reklanbild.

6 Canon-Ullis:

skriven

Så fin bild och klockren tolkning! Choklad är det bästa jag vet och äter tyvärr en hel del varje dag. Men... det är min enda last. ;)

Kommentera här: